http://princessaainkarelia.blogspot.com

Monday, July 18, 2011

a day at Malacca with lovely karelia sister~

maaf ye kawan2.. lama tak update blog ni..
baru dapat idea nak update apa..
okay.. aku nak kongsi dengan blogers semua pengalaman
aku seharian kat Melaka..
seronok pergi sana..! enjoy je.. yang best nye ..
bangun awal pula hari tu.. well.. you guys
tahu la kan.. aku ni memang jenis yang susah nak bangun awal..
melainkan hari2 yang memerlukan aku untuk bangun awal
je aku akan bangun awal.. LOL.. so.. pagi yang dinantikan tu pun..
tiba.. untuk pengetahuan korang semua..
malam sebelum kitorang gerak pergi Melaka, kitorang masak
nasi lemak dengan sandwich sebagai bekalan esok nye..
bertungkus lumus la kitorang masak nasi lemak malam tu..
okay.. dah sampai kat Melaka, first tempat yang kitorang pergi,
adalah Tanjung Bidara, konon2 berkelah la kat situ.. hehe..
sampai2 ja.. makan terus.. then main2 air jap..
dah penat makan, kitorang pun gerak ke tempat lain.. antaranya.. taman rama2..
banyak lagi la.. last sekali kitorang pergi kt A'Famosa.. before balik Kepong Sentral balik..
ha.. tu la serba sedikit perjalanan or trip kitorang pergi Melaka hari tu.. hehe
memang enjoy sangat hari tu.. InsyaAllah kalau ada masa lagi.. nak
jalan2 lagi.. tapi tempat lain pula.. hehe..
ohh.. lupa pula nak cakap tarikh pergi hari tu..
kitorg pergi hari tu 19 June 2011 hari tu..
okay lah blogers.. takat ni jela,,
enjoy!



No comments:

Post a Comment