http://princessaainkarelia.blogspot.com

Saturday, September 3, 2011

make up!

macam tak logic je kan cakap pasal make up pepagi buta ni kan..? tapi nak buat macam mana.. tajuk ni pulak yang ada dalam kepala aku sekarang ni.. so tulis je la.. hehe
sebenarnya kalau korang nak tahu.. dulu aku ni bukan lah seorang yang reti nak pakai make up2 bagai ni..
aku tahu cara2 nak make up ni pun start aku sambung degree ni ha.. 
member2 rumah aku la yang ajar aku make up.. dari cara nak pakai eyeliner sampai la cara nak pakai eyeshadow.. semua diorang yang ajar.. hehe.. 
kalau nak harap belajar sendiri memang tak ada la.. sampai sekarang pun aku tak belajar rasanya..
selalu nya aku pakai make up ni bila nak pergi jenjalan ja..
time nak pergi class tak ada la aku make up.. leceh. bila nak jenjalan ni la nak melaram sikit.. hehe.. 
tambah lagi.. bila pergi dating ke.. baru la make up.. hehe..
bila pergi class aku simple ja.. seluar slack.. baju kemeja and pump shoes..
opps! lupa pulak nak cakap make up apa yang aku pakai.. ni list make up aku:
1) eyeliner: smokie eyeliner, sendayu tinngi.. *sebenarnya aku guna elianto punya eyeliner.. tapi saja nak try lain pulak*
2) blusher: desert rose, elianto..
3) compact powder: revlon..
4) eyeshadow:  haha.. kedai 5 ringgit punya eyesahdow..
5) lipbam: nivea..
6) lipstick: elianto..
ha.. ni la antara barang make up yang aku ada.. sikit saja.. tak banyak pun.. 
aku ni bukan jenis yang pakai make up sangat.. haha..
okay la.. takat ni je la.. penat nak menaip.. hehe.. 
enjoy reading!

ni ja yang aku tunjuk.. yang lain.. nanti la ye..! haha

No comments:

Post a Comment