http://princessaainkarelia.blogspot.com

Thursday, April 28, 2011

filem melayu atau filem english?

hola semua! da lama rasanya tak update blog ni..
maklumla tak ade cerita yang menarik nk update.. hehe..
ha.. sebenarnya aku sendiri tak tahu apa nak update 
kali ni..
okay la.. aku dah pikir dah nak update apa..
kalau korang semua nak tau.. aku ni suka tengok wayang..
selalu nya cerita yang aku tengok cerita english la.. hehe
cakap pasal wayang ni.. agak lama juga la aku tak tengok
wayang.. last tengok cerita khurafat rasanya..
tak lama lagi kat wayang ada cerita baru.. tajuk dia
FAST AND FURIOUS 5..
tak sabar nak tengok cerita tu.. since aku dah tengok previous 
punya cerita.. so cerita kali ni mesti tak lari 
sangat dari cerita yang dulu..
cerita ni yang ke 4 hari tu memang best..
opening dia pun da buat aku ternganga.. haha..
hope cerita kali ni tak disappointed kan la.. hehe..
okay la.. cukup sampai sini dulu ye..
nanti update lagi.. enjoy! 

No comments:

Post a Comment