http://princessaainkarelia.blogspot.com

Monday, April 11, 2011

terima kasih KARELIA SISTER!

pelik tak entry aku kali ni? mesti korang tak tahu apa itu KARELIA SISTER kan?
ha.. aku yakin punya.. mesti korang tak tahu.. hehe..
sekarang ni aku kasi cerita sama korang semua.. okay la.. kalau korang semua nak 
tahu KARELIA SISTER tu apa.. sebenarnya KARELIA SISTER tu 
adalah semua budak rumah aku kat kepong sentral ni.. kami start duduk satu rumah
satu tahun yang lepas.. sekejap ja da setahun.. 
ha.. kalau korang nak tahu... ahli KARELIA ni terdiri dari: Nona Karelia a.k.a Farah Syahida..
Aten Karelia a.k.a FATIN AINUN AFIFAH.. panjang kan nama dia ni? 
okay.. next.. Diana Karelia a.k.a Nur Diana.. Aliey Halim a.k.a Siti Khalijah n last but list.. aku la.. Ain Karelia..
kenapa aku pilih tajuk 2 kali ni sebab.. aku 
nak ucap terima kasih kat dorang semua sebab bagi hadiah birthday kat aku tadi..
thank you kawan2.. sangat suka hadiah .. hehe..
gambar hadiahnya tak dapat nak update lagi.. nanti bila free aku update okay! enjoy! 

No comments:

Post a Comment