http://princessaainkarelia.blogspot.com

Thursday, May 5, 2011

muhammad atheef fayyadh

korang jangan salah paham pula dengan entry aku kali ni.. 
nama yang aku tulis kat atas tu bukan nama lah nama boyfriend aku.. haha
tapi nama anak sedara aku yang baru lahir ke dunia ni.. haha.. 
welcome to the world Atheef!
umor dia baru sebulan lebih.. ha.. hari Isnin hari tu bersamaan
dengan 2hb May 2011 kami 1 family buat majlis kesyukuran sekaligus majlis
cukur rambut Atheef.. kami buat majlis kecik-kecik ja.. jemput 
jiran-jiran yang dekat je.. 
majlis nya start pukul 11pagi.. sampai tengah hari.. tetamu semua 
da sampai then doa selamat pun dibacakan..
ha.. sekarang aku nak cakap pasal menu for that day pula.. 
menu untuk majlis tu:
nasi putih+ ayam masak merah+ sayur kubis+ sambal belacan.. 
air pulak.. air sirap..  lauk yang paling sedap hari tu mesti la sambal belacan! haha
even aku tak makan pun sambal belacan tu.. hehe
semua-semua menu tu.. my beloved mummy la yang masak.. 
siapa lagi yang nak masak kalau bukan mak aku.. 
nak harap kan aku yang masak? haha
tak payah nak harap la.. haha.. hancur jadi nya.. haha
apa-apa pun Alhamduliilah semua nya berjalan dengan lancar hari tu..
satu lagi yang menarik hari tu.. sebelum majlis berlangsung..
rambut Atheef da kena cukur.. hehe.. kesian Atheef.. botak dia..
ha.. sorang lagi anak sedara aku yang kena cukur 
rambut hari tu, Haziq.. Haziq ni anak abang aku yang no dua..
so.. kesimpulannya.. ada dua orang la budak botak hari tu.. hehe..
tapi comel je bila dorang da botak.. hehe..

Atheef dengan Haziq

Atheef


No comments:

Post a Comment