http://princessaainkarelia.blogspot.com

Sunday, May 22, 2011

stuffs for the day~

tetiba rasa cam nak jadi dalam rancangan fuhhh! tu.. spot cek beg..
tapi spot cek beg sendiri.. LOL 
okay.. korang selalu nya letak apa dalam beg korang?
kalu aku.. dalam beg aku mesti ada:
1) wallet.. *even tak ada duit.. haha*
2) kipas.. ini lah termasuk dalam category perlu dibawa ke mana sahaja.. hehe.. 
yela.. kan cuaca panas.. terutama tengah tunggu train n bus.. gila panas kalau  tak ada kipas.. 
kiranya kipas ni berjasa kepada tuannya..
3) cream perfume Cosway 
4) lip gloss simply siti
5) kunci rumah.. ha.. tak ada kunci ni tak masuk la aku jawab nya..
kalau member ada kat rumah tak apalah.. buatnya diorang tak ada.. tak ke haru?
6) earphone sony ericsson
7) student card
8) and the most important.. mesti ada handphone.. ini mesti kena dalam beg aku..
9) last but not list.. spec mata hitam.. haha..
ha.. ni la apa yang ada dalam beg aku.. so.. tak yah la berangan nak curi beg aku..
 tak ada apa pun.. haha

half of the stuffs


No comments:

Post a Comment