http://princessaainkarelia.blogspot.com

Friday, October 14, 2011

hari Jumaat yang tak ada apa benda nak dibuat

salam semua..!
ecece.. mentang2 hari ni hari Jumaat.. bagi la salam sikit.. ye tak..? hehe
okay la korang.. memandangkan hari ni aku tak ada class..
so.. aku dengan rajin nya update blog aku ni ha..
even tak ada idea sebenarnya nak update apa.. tapi.. aku update jugak la kan..?
da bosan.. update saja.. hehe.. 
ha.. aku nak tanya korang.. apa yang korang buat kat umah
kalau tak ada pergi memana? bosan jugak kan kalau 
tak ada buat apa2.. kalau dulu rajin la jugak
main make up2 dengan member rumah aku.. hehe.. da siap make up..
buat2 la photoshoot.. hehe.. class kan..?
so sekarang ni da lama tak main make up2.. rindu la pulak..
apa lagi eyk nak cerita dengan korang.. hmm.. 
pikir idea kejap..  da tak ada idea la nak tulis apa..
apa kata korang tunggu ja entry aku yang seterusnya bila aku da ada idea..
okay peeps! hehe.. chill ya.. chow dulu.. salam..
enjoy reading!

ni la dia hasil muka aku setelah  di make up oleh member aku


No comments:

Post a Comment