http://princessaainkarelia.blogspot.com

Monday, October 24, 2011

Sabtu yang penuh dengan aktiviti!

ha..  as i promised you guys in my previous entry.. i'll update
my blog right..? today i update my blog.. but...
sorry la kawan2.. da nak dekat seminggu berlalu.. 
baru nak update blog.. 
actually aku nak update blog ni.. tapi tak ada masa..
ecece.. tak ada masa konon.. hehe..
padahal tak ingat nak update..
okay la.. korang mesti nak tahu kan aktiviti apa yang telah 
aku buat sabtu lepas..?
ha.. ni lah aktiviti nya:
1) pukul 3lebih.. aku dengan member rumah aku keluar.. 
cadang nya nak pergi Bukit Cerakah.. 
tapi tak jadi.. sebab hujan lebat.. so kitorang  tukar plan..
kitorang pergi Sunway Piramid saja..
okay.. sampai kat sana.. jalan2 la.. apa lagi kan? hehe
jalan la punya jalan.. tetiba aku jumpa something 
yang interesting.. hehe.. korang nak tahu apa?
aku jumpa FERRY WHEEL! haha..
korang tahu tak ferry wheel tu apa? kalau korang 
selalu pergi funfair.. mesti korang tahu..
nanti aku upload gambar nya okay?
2) okay.. time kitorang da sampai kat Sunway Piramid tu..
agak lama jugak la da sampai.. hujan pun berhenti.. 
so kitorang pun back to the plan.. pergi la
Bukit Cerakah.. even tak tahu jalan ni.. hehe.. 
redah je.. *bak kata nadia Af6*
cari punya cari.. jumpa jugak Bukit Cerakah..
tapi sayang.. sampai ja sana.. tempat tu 
da tutup.. kecewa jugak la.. sebab tak dapat nak tengok apa 
yang ada dalam tempat tu..
3) so.. untuk mengubat rasa kecewa.. kitorang pun plan pergi tempat 
lain.. ha.. tempat ni mungkin most of you all
tak tahu kat mana tempat ni.. korang pernah dengar 
Goldcost Sepang tak? tempat ni macam 
tepi pantai la.. cantik jugak tempat dia.. tapi sayang....
kitorang sampai sana da malam.. sedih kan? haha
so tak berapa nak nampak sangat pantai nya.. 
kitorang lepak kejap je.. then pergi cari tempat makan..
banyak jugak tempat makan kat sana.. 
yang famous makanan kat sana.. ikan bakar.. seafood..
banyak la.. da macam kenduri ja aku tengok.. hehe
okay la.. makanan da sampai.. perut pun da berkeroncong..
kitorang pun makan la.. sampai licin! hehe..
4) da siap makan.. apa lagi.. balik rumah la.. hehe.. perjalanan tak
mengambil masa yang lama.. macam nak sampai kt Goldcoat tadi.. 
kira nya dalam pukul 12 lebih kitorang sampai kepong.. 
ha.. bayak tak aktiviti? haha.. tak ada la banyak sangat kan? hehe
okay la korang.. nanti aku update lagi okay? tunggu tau..! 
tapi sorry la.. gambat nanti aku upload.. 
enjoy reading!

























No comments:

Post a Comment