http://princessaainkarelia.blogspot.com

Sunday, December 25, 2011

back to school!


ayuh kembali ke sekolah.. ayuh!
haha.. ha.. korang mesti selalu dengar ayat aku 
yang kat atas ni kan?
sebenarnya.. bukan la aku yang nak kembali 
ke sekolah.. hehe.. aku
da lama meninggalkan alam persekolahan ni.. 
adalah dalam 5 6 tahun aku 
tinggal kan sekolah.. last aku pergi sekolah tahun 
2006. tahun tu aku ambik SPM..
biasanya.. time2 nak bukak sekolah ni..
parents mestilah sibuk
nak menyiapkan kelengkapan
untuk anak2 balik ke sekolah.. ada yang nak 
beli baju sekolah baru.. kasut sekolah baru..
beg sekolah baru.. stationery baru..
ha.. semua nya nak beli yang baru kan?
ohh.. aku macam lupa pulak nak 
cakap bila tarikh sekolah bakal dibuka semula kan?
hehe.. tak senonoh betul.. 
ha.. aku nak bagitahu la ni.. tarikh bukak sekolah 
adalah pada 3 January 2012.. bersamaan dengan hari Seelasa..
so.. kepada adik2 yang bakal kembali ke sekolah.. jangan lupa tarikh ni..
okay aku pun nak wish kat anak2 sedara aku jugak.. 
anak sedara aku ada 3 orang yang da bersekolah..
tapi semuanya sekolah rendah.. hehe..
sorang bakal naik darjah 4.. 2 orang lagi bakal naik darjah 3..
okay la korang.. SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH! 
enjoy reading!!




promote sikit pakaian sekolah Canggih.. hehe






No comments:

Post a Comment