http://princessaainkarelia.blogspot.com

Wednesday, December 28, 2011

two extraordinary beautiful islands you should go

panjang tak tajuk entry aku kali ni? panjang kan?
seronok kan kalau dapat pergi bercuti kat island? bila la agaknya aku dapat pergi sana..
aku memang suka pergi bercuti kat island ni.. best sangat.. 
tenang aja suasana kat sana.. berangin.. pokok nya best la pergi island ni.. hehe.. 
ha.. okay la tu aku cerita pasal best ke tak pergi island ni.. hehe..
sekarang ni aku nak mention nama islands yang aku cakap extraordinary tu.. 
even aku sendiri tak pernah sampai kat island tu.. hehe..
insyaAllah.. ada rezeki nanti.. aku nak pergi jugak both islands tu..

1st: Maldives Island.. 
ramai yang cakap island ni cantik sangat.. aku setuju dengan kenytaan tu..
*cey.. skema gila ayat.. haha* even tengok dalam gambar..
it still look really nice! tak sabar rasanya nak pergi sana.. hehe..
ha.. kalau nak cakap pasal geography tempat ni.. 
memang la aku tak tahu kan? hehe.. tapi apa yang aku tahu..
island ni berhampiran dengan India Ocean.. and kalau 
tak salah aku.. island ni dekat dengan negara Sri Lanka.. 
ha.. sunset kat island ni pun cantik.. hehe
tu je la kot yang aku dapat cerita pasal island ni.. 
sebab aku tak pernah pergi sana lagi.. haha..
okay.. sekarang ni time untuk cerita pasal 2nd island..

2nd Island: Bali Island..
kalau pasal island ni.. aku tahu la sikit2.. haha..
island ni dekat dengan negara Indonesia..
*haha.. berlagak la sikit.. sebab aku tahu jugak la pasal island ni..*
island ni kebanyakkan orang pergi nak dating2..
honeymoon ke.. hehe.. hm.. macam best je kan ? okay..
island ni pun aku tak pernah pergi lagi.. haha..
*ha.. abaikan yang ni..*
teringin aku nak pergi sana untuk honeymoon aku nanti..
air dengan pemandangan sunset dia pun cantik..

okay la korang.. takat ni ja la aku update kali ni.. nanti aku update lagi..
buat adik aku yang manis, syera.. enjoy reading ok! 


Maldives Island

Maldives Island

sunset at Maldives
Bali Island
bali island

Bali island

sunset at Bali Island






2 comments:

  1. haha.. da keje nnt insyaAllah akak belanja syera g Bali.. tp syera yg bayar.. ok x? hehe

    ReplyDelete