http://princessaainkarelia.blogspot.com

Thursday, December 22, 2011

a day with karelia at Genting Highlands

G.E.N.T.I.N.G H.I.G.H.L.A.N.D.S
ha.. pelik ke aku start entry aku kali ni dengan ayat yang 
kat atas ni? rasa tak pelik kan?
aku rasa korang mesti da dapat agak kan aku nak 
story apa dengan korang kali ni.. hehe
Genting Highlands ni mesti da tak asing kan dengan korang?
aku suka pergi tempat ni.. banyak kenangan..
salah satu nye.. ni la.. aku pergi sana jejalan dengan Karelia sister.. 
best2.. tempat ni pun sejuk je.. hehe..
kitaorang pergi sana balik hari ja.. tak stay sana.. 
pergi dalam tengah hari.. then balik malam..
kejap je pergi.. hehe.. sampai sana..
makan2.. then da kenyang2.. kiorang jenjalan.. 
 ha.. da penat2 jalan.. kiaorang pun balik KL balik..
sampai KL dalam pukul 12 lebih gak la..
penat pun ade gak.. tapi seronok.. hehe
ohh.. lupa pulak.. budak2 laki collage
 kitorang pun ada join gak..
ramai2 naik sana.. kira nya kitorang naik sana
2 biji kereta la..
okay la you alls.. enjoy reading!



No comments:

Post a Comment