http://princessaainkarelia.blogspot.com

Thursday, January 12, 2012

aku bukan mistress

"marahlah sepuas hatimu,
caci makilah selagi kau terdaya,
hinalah aku selagi kau mampu,
tapi.. kenapa kau tak pernah mampu untuk membencimu?"

kalau korang nak tahu.. tajuk entry aku kali ni adalah tajuk novel..
publish by Kaki Novel publisher..
best jugak novel ni.. aku da baca 2 3 kali novel ni.. hehe
ha.. sekarang aku nk kongsi review pasal novel ni..

"Mya Arlisa.. indah nama.. tapi kisah hidupnya tak seindah namanya.. terperangkap dalam dunia yang kejam..  tanpa kerelaan hatinya.. dia terperangkap ke dalam dunia yang kelam dan gelap.. 
dua tahun menghambakan diri dalam penjara yang dibina oleh Mikhail dengan bertemankan dosa, Mya mula mencari arah hidupnya.. Kehdiran Adam yang kejam, Shamil yang menagih janji silam, Suzanne yang menyakitkan hati dan Datin Adiba yang sinis membuatkan hidup Mya semaik sempit. sikap Mikhail yang semakin aneh dari sehari ke sehari membuatkan Mya keliru.. dalam resah ada debar, dalam benci ada rindu, dalam marah ada tenang.. Mikhail mendera hati dan perasaanya.. sampai kemuncaknya Mya tekad. dia mahu menoktahkan semua catatan noda dan dosa dalam diari hidupnya sebagai seorang perempuan simpanan, tapi bagaimana? kaki ingin berlari menjauhi Mikhail, tapi hati mengikat janji secara sembunyi.. mengapa membina harapan jika penghujungnya tidak seindah impian? dan... cukupkah tempoh dua tahun untuk memastikan debaran di hati mereka melagukan rentak yang sama..?"

tu la serba sedikit pasal novel ni.. kalau korang nak tahu the whole and the ending cerita.. 
kenalah baca nocel ni.. enjoy reading!


No comments:

Post a Comment