http://princessaainkarelia.blogspot.com

Monday, January 16, 2012

yang mana menjadi pilihan kalbu

maksud kepada entry aku kali ini adalah..
RUMAH.. ha.. korang mesti ada rumah idaman korang kan?
aku pun ada jugak.. rumah idaman aku ni..
no need to be too big.. and not too small.. just nice la bak kata orang putih.. haha
aku tak kisah rumah tu macam mana besar nya..
yang penting selesa.. aku hidup disamping orang yang aku sayangi..
and the most important is.. i can called it as"home"
rumah ni ada macam2 bentuk.. rumah kayu la..
rumah teres la.. rumah semi-D la..bungalow la..
ada setengah tu panggil vila.. condominium la.. apartment la.. flat la..
ada orang suka rumah tepi pantai.. 
ala.. macam dalam cerita breaking dawn tu.. rumah yang Edward bawak Bella pergi honeymoon..
best jugak rumah tepi pantai ni.. tenang je..
aku harap aku dapat la miliki rumah idaman aku..
ha.. sekian ye kawan2.. catch you later! daa~
enjoy reading peeps!


rumah flat

condominium


rumah kayu

rumah teres 2 tingkat

rumah bungalow

breaking dawn honeymoon house

No comments:

Post a Comment