http://princessaainkarelia.blogspot.com

Sunday, January 8, 2012

~fashion~

ha.. saja la nak cakap pasal fashion sikit hari ni..
tapi fashion tudung la.. macam yang korang tahu.. cara pemakaian tudung
sekarang da bermacam2 cara ada.. ada yang cantik.. ada yang kureng.. hehe..
okay.. kita mula dengan fashion pakai tudung cara orang2 dulu..
kalau dulu mak2 kita.. nenek kita pakai tudung ikat je.. ala.. jenis yang tak payah 
pakai pin tudung tu.. then famous pulak dengan fashion tudung bawal..
ha.. time  ni aku da start pakai tudung da.. aku pun pakai la tudung 
bawal ni.. hehe.. rasa macam uptodate la time tu.. hehe.. 
okay.. zaman tudung bawal berlalu.. sekarang beralih ke selendang..
ha.. yang ni pun aku tak ketinggalan.. hehe.. *nak jugak*
lepas je zaman orang pakai selendang.. orang start pakai tudung sarung..
ala.. yang macam orang Indonesia pakai tu.. yang ni senang je.. kalau nak cepat..
aku cadang kan pakai tudung jenis ni.. sarung je..
okay.. da habis zaman tudung sarung.. tiba zaman tudung syiria pulak..
tudung ni pun lebih kurang macam tudung sarung jugak.. just dia 2 lapis..
ha.. the latest scarfs ni orang suka pakai tudung style hana tajima.. korang mesti tau kan? hehe
ha..  ni la serba sedikit pasal fashion tudung yang aku  tahu..
*da macam belajar sejarah kan?*
takat ni je la.. tak ada idea da.. hehe..
enjoy reading! 







No comments:

Post a Comment