http://princessaainkarelia.blogspot.com

Thursday, January 20, 2011

20 January 2011

alhamdulillah.. hari ini tiba juga.. bagi aku.. selain dari birthday aku dan seluruh family ku.. hari ini lah yang aku nanti-nanti kan setiap tahun.. masuk tahun ni.. tiga tahun dah hubungan aku dengan cinta hati ku.. aku bersyukur sangat2.. semoga hubungan ni hingga ke jinjang pelamin seterus nye bahagia hingga ke akhir hayat.. amin.. kawan2 doakan kami ya! walaupun agak sedih sebab tak dapat meraikan ulangtahun kami yang ke 3 bersama.. tapi aku bersyukur kerana keluarga ku berada di sisiku.. tidak la aku begitu merasa kesepian.. thanks adik.. ma n ayah.. seronok dapat jalan2 kt lumut td.. even kejap je.. tapi best!
 kalau nak cerita kan pengalaman kami selama 3 tahun.. memang banyak.. tapi bia la jadi kenangan antara aku dan dia.. yang penting aku bahagia di samping dia.. HAPPY ANNIVERSARY MY DEAR!

No comments:

Post a Comment