http://princessaainkarelia.blogspot.com

Wednesday, January 26, 2011

bermula nya kembali kehidupan sebagai seorang mahasiswa

okay.. mungkin ramai yang pelik dengan collage aku ni.. apa yang membuat kan collage aku ni pelik dan lain dari collage yang lain sebab.. collage aku ni cuti sems nya tak sama dengan collage lain.. collage lain cuti.. kitaorang tengah belajar.. collage lain dah start belajar.. collage kitaorang baru la nak cuti sems.. lambat kan? tapi cuti kitaorang tak lah selama mana pun.. dua minggu ja.. lama ke tu? aku kira tak lama sangat.. kejap ja.. dan sekarang ni.. aku kembali kepada diri ku yang asal.. di mana aku dipanggil seorang pelajar collage.. hari selasa hari tu baru ja selasai daftar sems.. dapat jadual untuk sems kali ni.. jadual kali ni tak ada la padat sangat.. kelas aku just hari isnin.. selasa dan khamis.. tapi banyak kelas malam sems ni.. hari-hari balik malam.. 
isnin kelas aku start pukul 12 tengah hari.. then petang pukul 6.15 sampai 9.15 malam.. ha.. ni ja lah yang aku ingat.. hehe.. nanti bila aku ingat.. aku update.. :)

No comments:

Post a Comment