http://princessaainkarelia.blogspot.com

Sunday, January 9, 2011

akhir nya....

hari yang di nanti-nanti kan.. datang juga.. huhu..
iaitu hari Jumaat bersamaan 7 January 2011..
bermula la exam ku.. tepat jam 8 pagi..
aku masuk ke dalam dewan exam.. takut nya.. hanya Allah ja yang tahu..
habis exam pukul 10 pagi.. ingat kan lepas ni boleh la rilex.. tapi tak..
ada exam lagi lepas ni.. pukul 10.30.. huhu..
yang ni susah exam nya.. huhu..
Alhamdulillah.. jawab punya jawab..
pukul 12.15 aku habis jawab exam.. hehe..
wink..! wink..! suka nya!..


tapi...


semua nya tak habis lagi.. esok nya.. bersamaan Sabtu, 8 January 2011
paper aku yang terakhir..
start pukul 11.30 pagi..
aku pun jawab la soalan tu.. walaupun susah.. haha..
dan.. tepat pukul 1 petang.. aku dengan rasmi nya menamat kan exam ku.. hehe
yahoo! merdeka!

No comments:

Post a Comment