http://princessaainkarelia.blogspot.com

Monday, January 17, 2011

PERSAHABATAN

kenangan game splash

kenangan graduation 2010


PERSAHABATAN.. satu perkataan yang bermakna.. tapi.. ianya akan menjadi tidak bermakna apabila sesorang itu mencemari nya.. tidak ikhlas ketika menolong sahabatnya.. apabila terjadi nya pergaduhan.. ketika itulah diungkit kembali segala kebaikan yang pernah dilakukan..aku akui kadang kala aku bersikap keanak-anakan.. kadang kala aku tidak puas hati dengan sikap sahabatku.. aku menegur nya dengan niat yang baik.. tapi itu tidak bermakna aku tidak menyayangi nya.. aku sangat menyayangi semua sahabatku.. tak kira la jarang ketemu.. jarang berhubung.. semua nya di dalam ingatan ku.. 
PERSAHABATAN.. can't be deny that we need family in our life.. we need them to give us support to go through in our life.. to give courage and strength to face all the problems.. but.. we also need friends to be by our side.. because family can't always be by our side.. sometimes we need friends to replace our family.. FAMILY and FRIENDS are important in our life..
PERSAHABATAN.. sahabat yang sejati tidak mudah untuk mempercayai cakap-cakap yang kurang enak di dengar tentang sahabat nya dari mulut orang lain.. sahabat yang sejati juga seboleh mungkin mencuba untuk ada ketika sahabat nya memerlukannya.. begitu juga aku.. aku mencuba untuk selalu ada buat sahabat-sahabatku.. tetapi.. aku harus akui yang ada ketika nya aku tidak mampu untuk ada ketika sahabat ku memerlukan ku.. 


SENANTIASA LAH IKHLAS DALAM MENJALIN KAN PERSAHABATAN.. IANYA ADALAH IKATAN YANG INDAH


~buat sahabat-sahabat ku.. aku sangat menyayangi kamu semua.. semoga persahabatan yang terjalin antara kita berkekalan sehingga ke akhir hayat.. segala kesalahan ku dan tingkah laku ku yang kurang enak bg kalian.. aku memohon maaf.. sesungguh nya.. kalian semua adalah sahabatku dunia dan akhirat..~



*merepek di tengah-tengah malam..*

No comments:

Post a Comment