http://princessaainkarelia.blogspot.com

Sunday, January 16, 2011

apakah kesudahan nya?

hari ni pun dah masuk tengah bulan January dah pun kan? lupa pula update segala hasil karya ku sepanjang 2010.. tapi tak ada la banyak sangat.. nampak ja macam banyak.. sebenar nya tak banyak pun.. okay.. antara subject yang akan aku update assignment adalah Multimedia Design Principle.. subject final project dia aku kena buat CD Interactive Storybaord.. 12 pages kesemua nya yang aku kena buat.. 



ha.. yang atas ni.. assignment Multimedia Design Principle.. sekarang ni aku nk update pula pasal assignment Image Manipulation Application aku.. untuk assignment ni.. aku kena buat Poster, Ticket wayang, CD Cover, CD Holder and at least 4 webpages untuk movie yang aku pilih.. mencabar juga nak buat.. movie yang aku kena buat ni tak kesah ada ke tak dekat wayang.. so aku dah pilih movie tajuk DARI MATA ARISSA.. tapi design dia memang simple sangat.. aku just tunjuk poster dengan ticket wayang aja lah ye! jangan gelak ok!

ni ticket yang aku design.. tak cantik mana pun

ni pulak poster dia



No comments:

Post a Comment