http://princessaainkarelia.blogspot.com

Tuesday, March 29, 2011

19 March 2011 ~awww!~

okay.. masuk hari ni.. da genap 10 hari lepas tarikh yang aku tulis kat atas tu..
19 March 2011.. tarikh ni antara tarikh yang aku nanti kan tiap2 tahun..
mungkin ada setengah korang yang tahu and ada setengah yang tak tahu.. bagi yang tahu.. bagus.. hehe.. 
ha.. bagi yang tak tahu.. ni yang nak cerita kat korang.. sebenarnyaa..
tarikh ni.. tarikh lahir aku.. hehe.. di mana aku dilahirkan ke dunia ni.. tahun ni genaplah umor aku 22 tahun..
ha.. ada yang anggap umor aku da agak tua.. hehe.. tapi bagi aku.. masih muda lagi.. still belum cecah 
angka 30 tahun lagi.. kira okay la tu kan? hehe..
berbeza dengan tahun2 yang lain.. aku sambut birthday aku kat rumah je.. tapi tahun ni aku sambut 
kat jauh sikit.. aku sambut kat Danga Bay, Johor.. hehe.. tak jauh sangat la tu kan?
tapi aku tetap happy.. hehe.. dapat sambut birthday dengan family yang  tersayang.. hehe.. 
sangat bermakna! apa yang membuat birthday tahun ni lebih bermakna dengan tahun2 yang lain.. sebab tahun ni aku sambut birthday 2 kali! first sambut dengan my loving lover boy.. hehe.. even awal kitorang sambut.. second  plak dengan family tersayang.. ala.. sambut kat Dangan Bay 2.. hehe..
kat sini juga aku nak wish thank you sangat2 kat semua yang wish birthday kat aku.. kat dalam Facebook pun aku da wish thank you da.. saja je nak wish sekali lagi..
hm.. apa yang aku harapkan sempena meningkatnya umor aku ni.. adalah..
1)  nak cepat2 habiskan degree aku ni.. then nak cari kerja..
2) lepas tu nak simpan.. untuk apa? mestilah nak guna duit tu untuk kahwin.. hehe.. gatai betul!
3) nak jadi anak yang baik untuk parents aku..


hm.. tu je la kot ynag dapat aku tulis  untuk entry kali ni.. enjoy!


*sorry la kawan2 tak dapat nak attached gambar.. lupa nak copy dalam laptop.. hehe..*

2 comments:

  1. haii..BW ur blog..so nice dear!..

    http://diari-bisuku.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hola! thanks for the compliment.. :)
    u so lucky to have such a cute daughter!
    sory for the late reply..

    ReplyDelete