http://princessaainkarelia.blogspot.com

Friday, March 4, 2011

Chocolate Lover!

okay.. sekarang ni da masuk bulan march da.. aku update la blog aku untuk bulan ni.. takut korang semua rindu dekat aku.. hehe.. *perasan pula!* hehe
entry kali ni khas untuk peminat setia chocolate.. hehe.. ha.. sesuai la dengan tajuk entry aku kali ni.. hehe.. oleh sebab kekasih hati aku suka makan chocolate.. entry kali ni khas untuk dia.. hehe..
okay la.. sebenar nya chocolate ni boleh buat macam2.. 
kek chocolate.. biskut.. hehe
and of course la chocolate kan? macam CADBURY.. FERRERO ROCHER..  and yang sewaktu dengan nya.. ha.. tak dilupakan juga biskut almond london.. biskut ni kalau tiap kali nak raya aku mesti minta mak aku buat kan.. hehe.. nak buat sendiri memang tak jadi la..

 ha.. antara semua2 yang aku nyatakan tadi.. aku paling suka ferrero rocher la.. chocolate cake pun okay juga.. hehe.. nampak sedap je kan chocolate ni..? hehe


cadbury

chocolate cake

ferrero rocher

tiramisu



biskut almond london

No comments:

Post a Comment