http://princessaainkarelia.blogspot.com

Saturday, March 12, 2011

Malaysia Association of Tour&Travel Agency



hai.. hai..! hari ni da 12 March da kn? kejap je rasa nye.. da bulan march.. 
ok la.. mesti ada yang tertanya-tanya mengapa tajuk yang kat atas tu jadi pilihan entry aku kali ni kan?
biar la aku terus terang kat kome semua.. 
sebenar nya, Malaysia Association of Tour&Travel Agency or MATTA ni sedang mengadakan pameran dekat Putra World Trade Centre a.k.a PWTC. its called MATTA Fair 2011..
ha.. kepada sesiapa yang berminat nak pergi melancong.. boleh la tengok pameran ni.. mana la tau.. ada package yang menarik ke.. ha.. tak lupa juga kepada sesiapa yang berkerja dengan travel agency, anda di galakkan pergi ke pameran ni.. untuk menambah kan kenalan and kembangkan business korang.. its good! hehe.. kalau la aku kerja dekat travel agency, aku pergi da ni.. hehe..
kalau korang berminat dengan package yang ada.. korang boleh la book package tu..
kat exhibition ni.. lebih dari 890 booth yang ada.. and melibatkan hall 3,2,1.. 
hope korang semua enjoy kat sane!

kat sini aku bagi detail- detail pasal exhibition ni..
venue: Putra World Trade Centre(PWTC)
date: 11-13 march 2011
time: 10a.m- 10 p.m

No comments:

Post a Comment